środa, 16 października 2013

Suknie ślubne od Anny Campbell

Australijska projektantka zawróciła mi w głowie, kiedy pierwszy raz zobaczyłam zdjęcie jej kreacji na Pinterescie. Długo nie mogłam ustalić autora projektu, aż w końcu się udało!
Anna Campbell pochodzi z Melbourne i tam znajduje się jej butik. Suknie nie są dostępne w Polsce, a szkoda... mam nadzieję jednak, że słynne projekty za Oceanu dotrą, także i do nas.
Dlaczego Anna Campbell zachwyca? Wszystkie kreacje są dopracowane, ręcznie ozdabiane. Przepiękne aplikacje na dekoltach i plecach tworzą biżuteryjne suknie. Fasony sukien są bardzo proste, greckie. Jedwabie i tiule, tym przede wszystkim operuje australijska projektantka.
Anna Campbell stworzyła 2 kolekcje, jedna z nich, IVORY dostępna jest w salonach , druga jest stworzona tylko  na potrzeby indywidualnych zamówień.
Poniżej przedstawiamy Wam oszałamiającą kolekcje Gossamer.
Suknie z tej kolekcji szyte są na wymiar, tylko po uprzednich konsultacjach z projektantką.
Przyjemność noszenia takiej sukni kosztuje od 3000 do 6000 $...
Jednak nadal jestem zakochana...:)


























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz