piątek, 17 stycznia 2014

Szampańskie wesele

I trochę prywaty... przypadkowo natchnęłam się na filmik pewnej pary, która swój ślub i wesele zorganizowała w Paryżu, Ci, którzy mnie znają, wiedzą, że mam hopla na punkcie: tańca, słodyczy, ślubów i... właśnie Paryża! Niezwykle elegancka uroczystość zainspirowała mnie do poszukania  możliwości stworzenia takiej atmosfery u nas w Polsce. Wesele w kolorze szampana, to właśnie to! Macarony w słodkim bufecie albo może nawet zamiast tortu! Na powitanie gości finezyjnie podane wino musujące. Ciepłe światło, mieniące dodatki przełamane pudrowym różem lub kolorami neutralnymi- beż, ivory, kremowy. Ja się zakochałam absolutnie i na zabój w tym motywie i stylizacji! Dajcie znać, co myślicie o tej palecie barw!

























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz